Sunday, November 21, 2010

tiada ape yg special melainkan........................

bgn pagi harini pun lewat, ingat nak bangun awal tapi x berjaya pun

bila dah lewat bgn, buku pun x bukak ler...hum (ruginye) slasa dah la ade paper

pukul 11 da kena mandi n siap2, nak pi jemputan kawin....makan nasi minyak kat flat desa skudai
makcik yg jemput kami ni dulu berjiran dgn aku, tu yg dia jemput (aku rasa la)
tempat ke dua yg dituju adalah kg sri bunian, pontian (kg aku la)

ade jemputan kawin jgk tapi mak n ayah aku je pegi sbb jalan nak masuk umah die kecik n jauh, kalo naik kete n x dpt nak masuk kete n kena berjalan kaki dgn jarak yg jauh

aku dengan adik2 aku duk umah wak sam (makcik aku) je, mak n ayah aku pinjam moto die pi jemputan tuh

entah mcm ne, bleh plak aku tetido, entah pape je aku nie

dalam perjalanan alik umah aku merasakan sesuatu, 

BERAT AKU MESTI NAIK LG NIE...hu3

dalam hati aku berkata: ayah, cepat la "kandang"...nak mkn herbalife, nak kurus...hu3

No comments:

Post a Comment