Wednesday, November 17, 2010

hari utk "BERKORBAN"

pagi2 lagi dah kena ikot ayah pi kwasan penyembelihan
jaga "adik" katanya
"adik" saya tu da umur 9 tahn tapi nakal die...Tuhan je lah yg tau
byk pulak lembu n kambing utk tahun nie kat UTM
kejap ke hulu, kejap ke hilir
tgok gelagat budak2 yg excited tgok lembu yg dah nak kne "potong"
student local n foreign pun ade
dari pkol 9.30 - 1300 aku kat sane, penat!!!
sampai umah mkn2 n baring2
tetibe perut aku wat hal...keluar segala yg aku mkn tadi,hum,,..knape plak nie
mabuk lembu kot.,..hahaha
then pi cari rempah sup sbb bapak aku balik bwk tulng lembu,,,bestnyer...
time for "adding my calories"..makin gemok la aku nie...huhuhu
petang n mlm, mkn sup tulang tu...mmg sedap tau...yela daging free, korban punyer lak tuh
hehehe

nie salah sekor lembu yg disembelih
ganas giler lembu nie, menyondol org

^__^

No comments:

Post a Comment