Friday, November 26, 2010

A.K.H.i.R.n.Y.e...!

aku dah abis exam utk sem 5 nie...walaupun x sume berkesudahan dengan baik tapi aku berharap ia akan dpt bg pointer aku naik lg sket..hu3...tapi, cuti nie ade lg kerja lain yg perlu aku buat...PSM...owh PSM ku...maafkan aku kerna selalu aku lalai dan mengabaikan mu,...ku ingatkan nak buat kau adalah mudah rupanya aku silap....maafkan aku ye...kepada Supervisor ku...ku mohon ampun n maaf atas kelalaian n sifat ambil mudah ku ini...aku menyesal sgt2....

harini hari yg bersejarah (kot) utk adik aku tuh....si danial...die bersunat kat sekolah td...diadakan beramai-ramai...adela dlm 20 org kot...tapi aku tgok steady je diorang nie...ha3...nasib bek la pompuan x kne mcm tuh..mcm x sanggup plak aku rase...ha3...

lepas magrib aku ckp ngan ayah nak pi jusco, die pon kate "jom!"...sebabnye die nak cari diary utk next year...ha3...nak jd org TUT la katakan....harap2 btol2 terjadi...ksian bapak aku dah lama asyik memerah keringat n tulang empat kerat nak sara aku n adik2 aku yg len dan x dilupakn ibuku yg tersayang tuh...YA Allah, makbulkan lah harapan ayahku itu!!!
.
 .
.
cantik kan!!!
ini adalah salah satu kasut yg aku mahu miliki!!!

2 comments: