Saturday, November 27, 2010

tapak tangan tangan kananku gatal la!!

aha! ini maknanya ade rezeki nak masuk!!yeay....ha3...x sabo rase nye..bleh la aku bli herbalife n meneruskan proses kurus dengan jayanya...selamat bertemu 55kg...ha3

petang tadi aku pi jalan dengan kwn aku n pakwenye...tgok wayang kat SP (skudai parade je) dan cerita yg aku tgok adalah bertajuk NGANGKUNG....x brape seram, tapi ade jugak part yg buat org terperanjat...byk sgt pengajaran dalam cerita nie...bagus pi tgok bg sape2 yg ske sgt main nombor ekor yg amat2 lah salah disisi agama.

lepas tgok wayng, aku n mereka pi JJ tmn u...nak mkn...pi kat arena, dpt bli nasi goreng 2 pinggan je sbb bahan2 masak kat arena tuh dah abis...tapi ade bnde yg x puas ati nie...ade ker akak kat arena tu wat muke kat aku yg dtg dgn muka senyum...xpe.xpe...ko buat aku mcm nie, nnt ko dpt balasannye...hu3

pastu kol 10.30 tadi tgok tyra bank, american next top model...sedih bile tgok london terkeluar sbb die amat2 lah berbakat...x pe, smoga ade peluang yg lebih baik utk kamu diluar sane...


No comments:

Post a Comment