Monday, January 9, 2012

ok lah jugak

Assalamualaikum.....
pagi tadi bangun tapi terus pi tandas sebab terlalu sejuk n nak terk*****g...
sepatutnye timbang berat dulu...x pelah..kire halal....hahaha...
kuar toilet, masuk bilik tros timbang berat...
72.3 kg
tidak seperti yg diharapkan...tapi..x pelah...daripada x de ape2 perubahan....
mungkin sebab muscle weight naik kot...tuh yg berat x brape nak trun...hahahaha..
yeye je aku nih....
tapi x pe..sabo itu kunci kejayaan....
aku pun dah start amalkan makan oat hari2 walaupun x fix waktu ape...tapi biasanya waktu dinner n breakfast...
pastu ingat nak berpuasa bulan nie sbb aku x ganti lg puasa aku tuh...hik3....
walau apepun, aku telah melakukan workout utk setiap hari...
ari sabtu, dance hiphop workout...
ahad, pi swim 1jam 30 minit...moderate je sbb blom terer sgt berenang...
n ber harap agar berat aku akan menurun pada setiap minggu...
FIGHTING!!!!

^^V

No comments:

Post a Comment