Monday, March 7, 2011

kejadian hari ini!

As'salam....
harini kuliah start pukul 0900...
x de ape sangat yang berlaku...same saje mcm hari2 biasa...cume...
kesian sangat tengok Dr Shaja...
bukan ape, diedah sarat mengandung....tapi hari Khamis nie last die mengajar utk sem nie sbb 
cuti bersalin....bertambah lagi rezeki beliau...
Semoga Melahirkan dengan Selamat...

Habis kuliah pukul 1700, sampai umah baring2 kejap...nak jog ke x nak....
last2 jog jugak, takut berat naik...
punah pulak harapan nak lose weight nnt...
sampai kat pintu pagar, terserempak dengan abg Jo (pengurus Kayak)

abg jo: ko main lagi x?
aku: main..
abg jo: x nampak pun.
aku: ade, aritu ade pi dam
abg jo: ko lahir tahun bape
aku: 89
abg jo: x leh..
aku: utk Sukma ke?saya tua dah...

haish,muke aku nie awet mude sampai abg jo lupe aku umur bape...hik3
trus kepala aku ligat berfikir...adekah aku perlu teruskan sahaja perjuangan rowingku pada pemilihan atlet rowing utk sukan sea 2011???

AKU MASIH DILEMA...YA ALLAH...bantulah hambaMU ini...

No comments:

Post a Comment