Tuesday, January 4, 2011

penatnyer...

baru hari ke-dua kuliah, penat sangat2...pulak tuh bleh over sleep mase katmasjid tadi tgh hari, trus sakit kepala...nasib baik la dah ok skang nie...aku rasa mcm dah x sanggup nak study...tapi aku tau, keje lg susah dari study...maknanya aku kena struggle utk 6 blan lg..semoga aku bleh grade on time...AMIN...

pastu, td aku pi bilik kwn aku yg nikah pada mase cuti aritu...name dia Azimah aka Azi...aku rapat gak dengan die...tdberbual-bual dengan dia..bercerita pengalaman menjadi isteri utk beberape hari sebelum memulakan sem baru...die nikah 30.12.2010 kalox silap aku...x sangka sangat2 die dah berkahwin, tapi aku happy tgok die pun happy...he3...rase jeles pun ade..hahahaha...lawak je rasa...semoga berbahagia ye Azimah n Anuar...kat bawah nie ade pic die dengan husband die waktu nikah....sori Azi aku curi gambar dari FB ko...he3...nnt majlis besar aku akan sedaya upaya utk datang...jadi isteri yg baik yerk!!! =)))

semoga berbahagia hingga ke anak cucu...!!

No comments:

Post a Comment