Saturday, January 15, 2011

BBQ

wah...lamer nye akux update blog...banyaksangat keje sampai x sempat nak update blog aku yg dah memang x de ape sangat nie...=(

ape2 pun, aku baru je balik dari majlis suka2 kawan kos aku kat utm nie..diorang wat bbq..bestsangat2...sumenye buat sendiri..bagus sangat...maafkan aku x tolong korang sbb aku kat lab je harini...tapi mmg sedap korang masak.!!! ade jugak amik2 gambar tapi bukan kat kamera aku...nnt aku post gambar aku kat entry akan datang ye....

semalam, aku ade jumpe satu blog nie...kategori blogshop rasanya sbb die jual barang...sekali aku tgok2, die jual kain cotton utk wat bju...CANTIK sangat2...tapi kena tunggu duit dari saluran lain...baru bleh beli....die jual kain cotton yg dibawa dari JAPAN...pasti high quality...nnt kalo aku dah beli, aku akan cerita kan how nice that material...ok???

 nie link ke blogshop tu....{C.O.T.T.O.N.M.A.D.N.E.S.S}

2 comments:

  1. nanti nk tengok kain yg awk beli 2..hihi.. :)

    ReplyDelete
  2. cik mas: saya akan tunjuk pada kak mas nnt kalo sudah beli ye...

    ReplyDelete