Thursday, May 5, 2011

i'm back!!

Assalam semua...lame sangat dah aku tinggalkan blog aku nie dari cerita-cerita yang sepatutnye....
aku tersangat-sangat lah sibuk memandang nie adalah semester terakhir aku di 'sini'...

segala ape yg sepatutnye aku update kan telah terberhenti....oh...mintak maaf kalo ade sape2 yg bace dan x dpt follow yang seterusnye....aku pun menyesal dan mintak maaf sangat2...

harini, hari last bagi peperiksaan bertulis sepanjang aku 3 tahun kat 'sini'...tapi, aku ade lagi satu cabaran yang perlu ditempuh....iaitu, pembentangan projek sarjana muda bagi melengkapkan pengajian aku di 'sini'...

kepada kengkawan, doakan lah aku dapat buat yg terbaik...sebabnye, aku nie x lah terrer sangat nak speaking english lebih-lebih lagi pasal science....

see all next entry! ^-^V

No comments:

Post a Comment