Tuesday, December 21, 2010

semangat baru yg cube di tanam dalam diri!!!huahua.

heheheh..dah lama giler x update blog..entah ade angin dari mane meresap dlm bdn n buat aku x update blog aku yg setahun jagung nie.huhuhu.papepun, aku menyesal dgn diri sendiri sbb x pi lab buat masa cuti sem nie.entah ape tah aku nie.ntah pape kan???jadi jgn la jadi mcm aku nie.aku rase bersalah tapi kalo dah malas, mcm nie la jadi nyer.hahaha.jahat kan aku nie???nnt kalo jadi pape, tanggung la sendiri.yg aku pasti, mesti sukan kegemaran aku akan menjadi korban.x pe lah.terima seadanya.sbb nye, mcm dah x semangat plak bile kawan aku sorng nie eksiden last week kat batu dam (tmpt aku training)..sedih..huhuhu.sbb kaki die patah n mungkin x dpt main in along period.he need to rest.semoga cepat sembuh.then, (kembali kepada diri sendiri) aku harap aku nie bleh la jadi org yg rajin mcm org len.semoga Allah bantu aku.Amin.

No comments:

Post a Comment